mandag 22. september 2008

Lengst nord og øst

Hilsen fra Thor:

Akkurat nå er jeg veldig glad for å være fremme i Ust Kamchatsk. Jeg er nå så langt nord og øst det går an å komme. Har vondt i akilles, og det er kaldt.

Føles litt ensomt der ute på veien når vinden står i mot og grusen er løs og tung. Heldigvis er det ingen bjørner som jakter på meg.....

Jeg er utrolig glad for at jeg har klart å nå hit til Ust Kamchatka som jo var målet for turen!

Hilsen Thor Østenfor Alt.....!

Her hjemme kan vi legge til at Ust-Kamchatsk er en urban bebyggelse som ligger på østsiden av Kamchatka-halvøya ved munningen av Kamchatka River. Stedet ligger ca 50 km fra vulkanen Klyuchevskaya Sopka som vi tidligere har vist her i bloggen. De er nå 522 km fra Petropavlovsk hvor de skal være innen 28. september.
Kilde: Wikipedia (russisk)